Google+ Фабрика мягкой мебели, мебель, продажа, доставка, производство - Фабрика мягкой мебели, мебель, продажа, доставка, производство
Тел.:
8 (067)
470-31-08
8 (067)
225-25-28
Адрес:
г. Черкассы
ул. Карбышева, 3
г. Киев
ул. Смирнова, 87
E-Mail:
E-Mail:

Гарантия

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Набір м'яких меблів для відпочинку розроблений та виготовлений з урахуванням вимог функціональності та ергономіки, з використанням якісних та екологічно чистих матеріалів, відповідно з ГОСТ 16371-93 та ГОСТ19917-93. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію № 05.03.02-04/34748 від 04.08.2005 р. ВАЖЛИВО!!! До початку експлуатації меблів уважно ознайомтесь з наступним керівництвом.

ПОРАДИ ПОКУПЦЮ, ТА ДОПУСТИМІ ЗМІНИ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЕБЛІВ

1. При купівлі меблів ознайомтесь з їх конструктивними особливостями, особливостями оббивних матеріалів, роботою механізму трансформації. Всю інформацію ви можете отримати у представника, який реалізує продукцію ТМ «АДЕЛЬ».

2. При транспортуванні, установці та експлуатації меблів уникайте ударів і механічних пошкоджень.

3. Під час пакування та довготривалого транспортування меблів виникають прим'ятості м'яких елементів і складки, які зникають через деякий час після попереднього розгладжування рукою. Даний процес є абсолютно нормальним для виробів, складовою яких є пінополіуретан.

4. Виріб якийсь час може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виготовленні меблів.

5. Виникнення складок в оббивці під натиском є природним явищем. При натиску від навантаження меблева тканина може з часом розтягуватися і деформуватися. Ступінь деформації залежить від фізичних та хімічних властивостей волокон, з яких складається тканина, а також рівня навантаження на них.

6. Видимі риси експлуатації (складки, зморшки а також більш інтенсивний блиск і невеликі локальні прояснення в безпосередньо вживаних місцях) це нормальний ефект експлуатації м'яких меблів.

7. Ефектом нормальної експлуатації меблів є також зміна м'якості наповнювачів (пінополіуретану та пружинних блоків) та подушок. Це не є дефектом меблів.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЕБЛІВ

З метою запобігання пошкоджень меблів потрібно дотримуватись наступних рекомендацій:

1. Не використовуйте гострі предмети для зняття захисної упаковки.

2. Виріб повинен експлуатуватись у критих приміщеннях з температурою повітря від+2°С до +35°С, та відносною вологістю повітря від 45 до 70%.

3. Виріб має бути розташований не ближче ніж 50 см. від джерел тепла, та 15-20 см. від стін.

4. Не розташовуйте меблі безпосередньо під вплив сонячних променів чи яскравих світильників: це шкідливо впливає на тканину, деревину, пінополіуретан, може призвести до часткової втрати кольору.

5. Щоб уникнути перекосів, не встановлюйте меблі на нерівній підлозі, а за наявності нерівностей компенсуйте їх відповідними прокладками під основу меблів.

6. При переміщенні виробів з викатним механізмом необхідно спочатку вилучити трансформувальну частину, залишити її, а виріб перемістити в необхідне місце. Переміщуючи меблі не тримайтеся за оббивку, боковини чи подушки - є ризик пошкодити меблі. Тримайте меблі за основу і ні в якому разі не тягніть по підлозі.

7. Не кладіть гострих або ріжучих предметів на меблі - це може призвести до пошкодження оббивки.

8. Не сідайте на спинки і боковини. Великі навантаження можуть призвести до пошкодження конструкції меблі постійної деформації.

9. Не здійснюйте сильних концентрованих натиска оббивку меблів, оскільки це може призвести до розривів тканини або швів.

10. Стрибання на м'яких меблях призводить до шви погіршення експлуатаційних якостей виробу.

11. Захищайте меблі від попадання на їх поверхню яких рідин або гарячих предметів.

ПРАВИЛА ПО ДОГЛЯДУ ЗА МЕБЛЯМИ

При виготовленні наших меблів використовувались найкращі тканини світових виробників.

Для підтримання меблів в належному стані - рекомендовано регулярно вичищати поверхню такнини меблевою щіткою з м'яким ворсом або знімати пор допомогою пилососу.

Локальні забруднення виводяться згідно рекомендацій виробника або постачальника тканин.

Видалення найкраще здійснювати негайно.

Перед застосуванням миючого засобу спробуйте його на невеликій, непомітній ділянці та дайте висохнути.

Засіб, що виводить плями необхідно наносити, не втираючи в поверхню.

Видаляти забруднення від краю до цент плями, щоб уникнути розводів.

Не рекомендується забруднену ділянку заливати великою кількістю води, щоб з бігти розтягненню і проникненню в основу тканини. Не використовуйте різні засоби одночасно.

Не використовуйте засоби для чищення, які містять хлор, спирт, інші сильні хімікати, а також розчинники на основі нафтопродуктів.

Свіжі жирні та мокрі плями легко усунути:

  • прикладіть до них рушник, з тканини, що добре поглинає воду;
  • обробіть забруднену ділянку невеликою кількістю води і рідкого мила;
  • почекайте 2-3 хвилини, потім витріть ворс, якщо він є, в потрібному напрямку.

Сильне забруднення можливо ліквідувати за допомогою широко поширених у продажу засобів по чищенню на водній основі.

Не намагайтесь відшкрябати засохлі плями чи ворс, що злипся - дотримуйтесь інструкцій наведених вище.

ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВ'ЯЗАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТМ «АДЕЛЬ»

ТМ «АДЕЛЬ» гарантує надійну експлуатацію м'яких меблів, що використовуються для особистих побутових потреб протягом 18 місяців; комерційних, промислових чи професійних потреб -12 місяців з дня придбання виробу.

Гарантійне обслуговування виробу виконується у випадку виявлення виробничих дефектів, пов'язаних з якістю матеріалів, чи порушенням технології виготовлення, за умови правильної експлуатації виробу. У цьому випадку підприємство забов'язується безкоштовно усувати ці дефекти.

Претензії щодо технічних характеристик та дизайну після продажу виробу, виробником не приймаються.

Гарантія не розповсюджується на вироби у наступних випадках:

  • на меблі, що мають видимі дефекти, які могли бути помічені в момент придбання;
  • на меблі, пошкодження яких викликано стихією, пожежею, побутовими факторами;
  • при збереженні та експлуатації меблів у сири: приміщеннях;
  • при наявності теплових або хімічних пошкоджень н меблях;
  • при наявності механічних пошкоджень, розривів, забруднень на оббивці, тріщин, проломів, деформації каркасу зриву скоб;
  • якщо меблі не мають паспорта (у випадку втраті паспорт не відновлюється);
  • при відсутності в паспорті дати продажу, завірене підписом продавця та печаткою виробника або продавця;
  • після закінчення гарантійного строку;
  • якщо меблі використовувалися не в суворій відповідності до інструкції по експлуатації;
  • якщо меблі мають механічні пошкодження, які виниклі під час неправильної експлуатації, транспортування, ремонту, виконаного будь-якою особою, яка не має відношення до підприємства-виробника.

Виконання гарантійного ремонту не є підставою для продовження гарантійного строку чи встановлення нового.

УВАГА !!! На гарантійний ремонт вироби приймаються лише в чистому вигляді! Безпідставний виклик оплачується покупцем!

Претензії щодо якості протягом гарантійного терміну необхідно подавати до магазину, в якому придбані меблі.